Vriend van ADN: Greenco

Vriend van ADN: Greenco

10 december 2017

ADN werkt hard om de groentespecialist in Nederland te ondersteunen. Wij kunnen dit niet alleen! Daarom heeft ADN eind vorig jaar alle (keten)partijen en haar relaties uitgenodigd om een teamprestatie neer te zetten en samen met ADN een vriendenteam te vormen in de ondersteuning van de groenteman voor een gezonde toekomst met een goed en gezond rendement. Als vriend van ADN kunnen we de krachten en middelen bundelen en meer bereiken. Greenco werd vriend van ADN en vertelt waarom.

Snackgroenten kunnen altijd en overal en vormen dé oplossing om Nederlanders aan hun dagelijkse groenteconsumptie te laten komen. Door vriend te zijn van ADN en krachten te bundelen, wil snackgroentenproducent Greenco haar ambitie verwezenlijken: nieuwe momenten creëren en nieuwe doelgroepen aanboren met de producten van het merk Tommies.

Breed assortiment met hoge kwaliteit
Greenco is internationale teler en verpakker van Tommies snackgroenten: snacktomaten, snackpaprika’s en snackkomkommers. Naast de welbekende Tommies producten, zoals de beker en emmer met snackgroenten, biedt Greenco ook nieuwe, verrassende concepten aan. ‘Tommies, De basis voor…’, een kookconcept waarmee je in een handomdraai een vers gerecht op tafel zet, is daar een voorbeeld van.

Kwaliteit is een belangrijk speerpunt van deze innovatieve organisatie die een vernieuwende kijk op het telen en vermarkten van groente heeft. Greenco is gecertificeerd met BRC Global Standard for Food Safety (waarvan HACCP onderdeel is) en IFS Food. Deze twee certificeringssystemen garanderen de voedselveiligheid en daarnaast bevat BRC ook aanvullende eisen ten aanzien van de organisatie en de directe omgeving van de locatie.

Aandacht, kennis en verhaal
Door samen te werken heeft Greenco kunnen groeien. Niet voor niets is haar pay-off: ‘Co Creation. Our way of growing’. Managing partner van Greenco, Jos van Mil: “Alleen door goede samenwerking met partijen in en buiten de keten, kunnen wij consumenten voorzien van de beste snackgroenten. In groentespeciaalzaken is er aandacht voor de consument en kan het verhaal achter het product verteld worden. Erg belangrijk voor ons als uitvinder van het snoeptomaatje. Door met elkaar te leren en ervaringen te delen, kunnen we mooie, marktgerichte producten neerzetten en zo, ondersteund met presentatiemateriaal en winkelactivaties, de groentenconsumptie verhogen”.

Al met al is Tommies een merk dat niet mag ontbreken in uw groentespeciaalzaak.

Kijk voor meer informatie op www.tommies.nl


ADN actief op social media

Volg ons op Facebook en blijf zo dagelijks op de hoogte van nieuws en actualiteiten